Общи условия


Опитът от пазаруването и сигурността на нашите клиенти са важни за Cafekapsuli.bg

По-долу ще намерите условията за закупуване и доставка, които се прилагат за поръчки, направени на Cafekapsuli.bg

Cafekapsuli.bg е собственост на:

Kaffekapslen ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager
Дания

GB407172026

 

Плащане

В Cafekapsuli можете да ползвате различни начини на плащане. Алтернативите за плащане са налични на касата и там можете да изберете предпочитания от вас начин на плащане.

Всички цени са в левове и включват ДДС и такси. Ние не променяме таксите за плащане, но ви препоръчваме да прочетете общите условия на избрания от вас начин на плащане, тъй като някои компании може да изискват такси, напр. за пропуснати плащания.

Само пълнолетни лица или лица със съгласието на техния законен настойник могат да правят поръчки на нашия уебсайт.

Когато купувате продукти от Cafekapsuli.bg, трябва като минимум да предоставите следната информация:

 

Поръчка като фирма

Фирмите са добре дошли да поръчват продукти на нашия уебсайт и го правят по същия начин, както и частните клиенти. По време на плащане можете да впишете ДДС номер, който ще бъде добавен към съответната фактура, изпратена след покупката.

В момента за съжаление, не е възможно да се плаща чрез фактура или EAN/GLN номер. Приетите методи за плащане са налични на касата.

 

Доставка

Доставяме само до България. Ако желаете доставка до адрес в чужбина, моля, посетете някой от другите ни уеб магазини. За повече информация посетете www.kaffekapslen.com

Поръчките обикновено се доставят в рамките на 2-4 работни дни. Ако има закъснения, общото време за доставка може да бъде до 5-9 работни дни. Опаковаме всички поръчки в рамките на 72 часа. Методът на доставка е показан в потвърждението на поръчката, което получавате след покупката си.

Ако не сте вкъщи по време на доставката, вашият пакет ще бъде доставен до пункт за получаване, за да го вземете. Speedy, който доставя вашия пакет, ще ви информира за това. Тази информация ще бъде достъпна за вас и на уебсайта на Speedy.

Ако пратката ви е била изпратена от Cafekapsuli, но нашият спедитор не може да я локализира, може да се наложи нашият спедитор да извърши по-широко търсене. Може да отнеме до 7 дни, докато партньорът ни предостави окончателно решение, но ние естествено ще направим всичко по силите си, за да разрешим проблема по-бързо и обикновено не ни отнема повече от 1-2 дни, за да открием „загубени” пратки.

 

Повредена пратка:

Ако се случи да получите пратка, която е повредена, трябва да се свържете с нас в рамките на 5 дни след получаване на пратката със следната информация:
•    номер на поръчката
•    снимки на пратката отвън и отвътре
Също така бихме препоръчали да запазите кутията, докато нашето обслужване на клиенти ви даде следващите инструкции, в случай че се нуждаем от малко повече информация, за да успеем оптимално да предявим иск към транспортната компания.

 

Анулиране

За да се осигури бърза доставка на всички поръчки, те се обработват възможно най-скоро. Това означава, че не можем да гарантираме, че вашата поръчка може да бъде анулирана, когато се свържете с нас.

Ако искате да анулирате или да промените някоя поръчка, важно е да се свържете с нашето обслужване на клиенти възможно най-скоро, като изпратите имейл на [email protected]

Анулирането не е същото като отказ. След като поръчката е приключена, тя вече не може да бъде анулирана.

 

Право на отказ

Имате право да откажете покупката си без основание в рамките на 100 дни. Срокът за отказ изтича 100 дни след деня, в който вие или друг получател по ваш избор сте получили пратката. Ако срокът изтича на официален празник, събота, Бъдни вечер или Нова година, срокът се удължава до следващия работен ден.

Отказът не е същото като анулиране.

 

Изключения от правото на отказ

Вашето право да откажете поръчката престава да важи, ако отворите опаковката на продукта или по друг начин използвате продукта. Ако сте използвали продукта по начин, който означава, че вече не можем да го продадем, ние няма да приемем връщане на продукта.

Правото на отказ не важи за покупка на храна, включително кафе и чай, със срок на годност по-малък от 90 дни към момента на връщане.

 

Форсмажорни обстоятелства

Ако възникнат особени обстоятелства, които да ни попречат да спазим срока за доставка, можем да се позовем на форсмажорни обстоятелства. Примери за такива обстоятелства са стачки, пожари, общ недостиг на стоки, изземване, ограничаване на възможностите за транспорт поради болест, извънредни намеси от страна на властите, кибератаки, сривове на ИТ в Cafekapsuli или нашите партньори или липса на възможности за транспорт.

В една такава ситуация клиентите нямат право на обезщетение или прекратяване на договора за покупка.

 

Упражняване на правото ви на отказ

Ако искате да откажете покупка, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти, преди да върнете поръчката си.

За да откажете поръчка, моля, изпратете писмено известие по имейл на [email protected]. Важно е да посочите номера на поръчката, към която искате да приложите правото си на отказ, за ​​да знаем коя поръчка искате да откажете. Отказът ви е валиден само ако изпратите известие за отказ в рамките на определения срок. Ако искате да откажете покупката си, като откажете получаване или като не вземете пратката си, трябва да последвате същата процедура.

Ако получите продукт с дефекти, това е рекламация, а не отказ. Можете също да използвате стандартния правен формуляр за отказ, който се намира в долната част на тази страница. Използването на този формуляр не е задължително и отказът ви ще бъде обработен по абсолютно същия начин, както ако ни изпратите имейл.

 

Връщане

Ако откажете покупката си, трябва да ни изпратите артикула обратно не по-късно от 14 дни след като сте ни уведомили, че искате да откажете покупката си.

Поръчката не може да бъде предадена на нашия адрес или изпратена до нас без надлежна доставка.

При връщане на поръчка трябва сами да платите за доставката. Ако упражните правото си на отказ, като откажете пакет, когато ви бъде донесен, или като не го вземете от пункта на взимане, към вашата поръчка се прилагат такси за връщане. Таксата за връщане на тези пратки е 20лв., която се приспада от сумата за възстановяване.

Важно е всички стоки да бъдат върнати в оригиналната им опаковка и да са правилно опаковани, тъй като вие сте отговорни за осигуряването на правилния транспорт на стоките – точно както ние сме отговорни да гарантираме, че стоките са правилно опаковани, когато ви бъдат изпратени. Ето защо е важно да се уверите, че имате разписка за доставка на пратката, за да може да бъде проследена и да е застрахована.

 

Възстановяване на суми

Ако откажете покупка, сумата ще ви бъде възстановена посредством същия метод на плащане, който е употребен за вашата покупка. Ако искате друг метод за възстановяване на сумата, важно е да го посочите, когато изпращате известие за отказ.

Ако някоя пратка бъде върната при нас, защото не сте я взели от пункта за взимане, или ако доставчикът се е опитал, но не е успял да достави вашата пратка (поради грешен адрес, например), ние ще възстановим сумата за вашата покупка минус такса за връщане в размер на 20лв. Сумата ще ви бъде възстановена не по-късно от 14 работни дни, след като получим стоките обратно в нашия склад и обикновено в рамките на 4-5 работни дни. Моля, имайте предвид обаче, че може да отнеме между 3 и 5 седмици, докато спедиторът изпрати пратката обратно до нас, в зависимост от това кой спедитор обработва връщането на пратката.

Ние ще възстановим сумата по вашата поръчка, след като получим върнатите стоки и проверим, че отговарят на Общите ни условия за връщане.

 

Рекламации

Ако закупите артикул и установите, че е дефектен, можете да подадете рекламация, като се свържете с нас. Ако има някакви недостатъци или дефекти в поръчката, която сте получили – напр. материални или производствени дефекти, липсващи продукти от вашата поръчка – моля, свържете се с нас най-късно 7 дни след получаване на пратката.

Можете да се свържете с нас по имейл на [email protected]. Важно е да запазите опаковката и продукта, докато рекламацията ви бъде обработена. Ако не го направите, може да се наложи да отхвърлим рекламацията ви.

Ако производителят изисква продуктът да бъде върнат, Cafekapsuli естествено ще покрие разумните разходи за връщане на пратката.

 

Лични данни и бисквитки

Когато купувате продукти от Cafekapsuli.bg, трябва като минимум да предоставите следната информация:

Име

Адрес

Имейл адрес

Телефонен номер

Регистрираме и IP адреса, от който е направена вашата поръчка.

Моля, имайте предвид, че ние използваме тази информация само ако предварително сте предоставили изричното си съгласие, освен ако законът не ни позволява да се свържем с вас без вашето предварително съгласие.

Когато купувате стоки от Cafekapsuli, може да се наложи да предадем информация на трети страни, например на спедитор. Поради това искаме вашето съгласие, когато поръчвате стоки в Cafekapsuli.bg, за да може Cafekapsuli ApS да предостави на трети страни информацията, която е необходима за изпълнение и доставка на вашата поръчка. В този случай, избраният спедитор е обработващият данните.

Когато извършвате плащане с дебитна/кредитна карта, информацията се криптира и се изпраща директно на нашия доставчик на плащания.

Вашата информация ще бъде изтрита след 5 години или когато вече не е необходимо да я обработваме, за да изпълним една или повече от горните цели или за да продължим да отговаряме на изискванията на законодателството. Информацията може да се обработва и архивира за по-дълго време в анонимна форма.

Въпреки това, ако сте създали данни за вход, ние няма да изтрием лични данни, освен ако не ни го поискате. Това можете да го направите, като се свържете с нас на [email protected]. Kaffekapslen ApS няма достъп до информацията за вашата платежна карта. Ние разкриваме лични данни само ако се изисква от закона или ако има съдебно разпореждане за това. Може да съхраняваме записи на вашите действия на страниците на Kaffekapslen ApS, за да гарантираме, че можем да ви предоставим възможно най-добрия опит, когато използвате нашите страници, и да адаптираме нашия маркетинг. За маркетингови цели споделяме избрана информация с партньори. Като посетители на Cafekapsuli.bg е възможно Kaffekapslen ApS да събира данни, неподлежащи на идентифициране.

Това се прави, например, за да разберем кои от нашите продукти са най-популярни. Cafekapsuli ApS носи отговорност за събирането и обработката на данни на Cafekapsuli.bg.

В допълнение към горното, ние не предаваме вашата информация на трета страна, освен ако не е във връзка с реорганизация или пълна или частична продажба на компанията. В такива случаи всяко предаване на лични данни винаги ще се извършва в съответствие със законодателството за личните данни.

Ако желаете достъп до информацията, която сме регистрирали за вас, или искате да възразите срещу регистриране на данни в съответствие със закона, моля, свържете се с нас на [email protected].

Cafekapsuli използва бисквитки, за да оптимизира уебсайта и неговата функционалност и по този начин да направи вашето посещение възможно най-лесно.

 

Задължителни бисквитки:

Name Provider Purpose Duration
frontend og frontend_cid .kaffekapslen.co.uk Used to identify unique users 1 day

 

Бисквитки за анализ и маркетинг:

Name Provider Purpose Duration
_uetsid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_gid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_ga .google.com Used to analyse visitor data and identify users for future marketing via Google 730 days
MUID .bing.com Used for Bing marketing 390 days

 

Можете да изтриете бисквитките от вашия компютър по всяко време. Процедурата за това варира в зависимост от вашия браузър.

 

Информация относно правото ви на рекламация

Всички рекламации относно продукт или услуга, закупени от нас, могат да бъдат подадени до Центъра за разглеждане на рекламации, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg. Можете също да подадете рекламация до Центъра за разглеждане на рекламации на www.forbrug.dk.

Онлайн порталът на Европейската комисия за рекламации също може да се използва за подаване на рекламация Това е особено важно за потребители, пребиваващи в държава от ЕС, различна от Дания. Рекламации могат да се подават тук – http://ec.europa.eu/odr. При подаване на рекламация трябва да посочите нашия имейл адрес [email protected].

 

Стандартен формуляр за отказ

(трябва да попълните и върнете този формуляр само ако искате да упражните правото си на отказ)

- До Kaffekapslen ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Дания:

- Аз / ние (*) декларираме, че аз / ние (*) искаме да упражним правото на отказ във връзка с моя / нашия (*) договор за покупка на следните стоки (*) / предоставяне на следните услуги (*)

- Поръчка на (*) / Получаване на (*)

- Име на потребителя (Имена на потребителите)

- Адрес на потребителя (Адреси на потребителите)

- Подпис на потребителя (Подписи на потребителите) (само ако съдържанието на формуляра е отпечатано на хартия)

- Дата

(*) Ненужното се зачерква