Обслужване на клиенти и информация за контакт
Екипът за обслужване на клиенти на Cafekapsuli ще се радва да ви помогне
Нашата цел е да направим живота вълнуващ и лесен за потребителите на кафе на капсули или на зърна - и не само. Ето защо за нас е много важно клиентите ни да могат лесно да използват нашия уебсайт за своите поръчки и за връзка с нашето обслужване на клиенти, ако имат въпроси.
Знаем, че писането на имейли или телефонните разговори с обслужването на клиенти понякога може да бъдат досадни. Моля, разгледайте отговорите на нашите най-често задавани въпроси по-долу и ако имате други въпроси или искате повече информация, свържете се с нас.
Колко струва доставката?
Разходите за доставка се изчисляват въз основа на размера на поръчката. Ще можете да видите вашите разходи и опции за доставка, когато стигнете на касата.
По-малките поръчки създават повече отпадъци и са по-малко устойчиви. За да намалим въздействието си върху околната среда, по-малките поръчки се таксуват с по-високи такси за доставка. Надяваме се, че ще подкрепите нашите усилия, като комбинирате покупките си.
Желая да променя или да анулирам поръчката си
Промяната на поръчка за съжаление не е възможна, но можете да анулирате поръчката си и да направите нова. Можете лесно да анулирате една поръчка, която още не е опакована. Отидете на своя клиентски акаунт и в подробностите за поръчката ви, натиснете бутона „Анулиране на поръчка“ и потвърдете.Modifying an order is unfortunately not possible, but you can cancel your order and place a new one. You can easily cancel an order that hasn’t been packed. Go to your customer account, and in your order details, click the "Cancel order" button and confirm.
Кога ще получа пакета си?
Отнема около 2-6 работни дни, докато поръчката ви пристигне от склада ни в Дания до адреса ви в България.
Как да проследя пакета си?
Когато вашият пакет е опакован, получавате имейл с връзка за проследяване и локализиране.
Изпращаме поръчките със собствени камиони директно от Дания до България. Поръчките могат да бъдат проследени посредством speedy, след като бъдат сканирани при пристигането си в България. Докато пратката не достигне превозвача, можете да бъдете спокойни, че е на път, въпреки че не виждате актуализиране на информацията, когато проверявате връзката за проследяване и локализиране.
Какво да направя, ако не след 8 работни дни пакетът ми все още не се е получил?
Понякога могат да възникнат допълнителни забавяния. В много редки случаи (по-малко от една на 10 000 пратки) може да изникнат проблеми по време на транспортирането. Ако не сте получили пакета си 8 работни дни след като е трябвало да бъде доставен, моля, свържете се с нас, за да можем да проучим въпроса и да се уверим, че ще получите поръчката си.
Не получих потвърждение за поръчката си. Можете ли да ми помогнете?
Искаме да сме сигурни, че разполагате с всички сведения относно вашата поръчка. Ако потвърждението за поръчката ви не е във вашата папка за нежелана поща, моля свържете се с нас, за да се уверим, че ще го получите.
Какво да направя, ако получа счупен или дефектен продукт?
Ако имате счупен или повреден продукт, моля, изпратете ни имейл, за да можем да ви помогнем възможно най-бързо. В повечето случаи ние веднага ще ви изпратим нов продукт или ще възстановим сумата за покупката.
Моля, не забравяйте да включите номера на вашата поръчка и, ако е възможно, документация със снимки на счупените продукти (включително номер на партида и дата на изтичане на срока на годност или сериен номер за машини), така че да можем да препратим вашия иск към нашите доставчици.
Промених си мнението относно една покупка. Как мога да изпратя обратно продуктите?
Познаваме чувството да си промениш мнението за някоя покупка и уважаваме факта, че това може да се случи и на нашите клиенти. Ако сте си променили мнението относно поръчка или продукт, моля, прочетете политиката ни за връщане в нашите Общи условия.
Ние сме тук, за да помогнем!
Пишете ни
Обадете ни се
01400 220168
Monday to Thursday: 8am - 3pm
Friday: 8am - 1pm